10 juni - vårtrampet

hejsaaan

idag är det inte lika bra väder som det har varit, men det är skönt med lite omväxling, det började ju nästan bli för varmt innan!

idag vardet vårtrampet i skolan
men eftersom att jag hade ont i halsen, så var jag inte med
istället så fick jag A A H och J bli korvgubbar
Hanna tog brödet jag satte i korven Jenny tyckte att alla som inte tog senap var omanliga och Amanda spillde ketchup på äpplena.
Som det kan gå, hah!

nu ska jag snart iväg och köpa ny telefon
har fått pengar från försäkringsbolaget nu
så nu kan jag äntlign gå och välja ut en ny!


jag måste bara be er att kolla in en blogg
dt är en ganska ny blogg antar jag
men ni måste bara läsa den
det är en kille i min klass, jag fattar inte hur han kommer på allt
haha
det är som Rasmus sa i 6:an " Axel du pratar så himla vuxet"
det är hur kul som helst
så kolla in

fullochdum.blogg.se


alla som inte käkar korv det är våldtäcktsmän ..

LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0