12 juni - sommarlov

haajjj

igår var det då avslutning
sorgligt att lämna allt
tårarna kom när vi sa hejdå till alla lärare
fy :(
menmen
fick en jätte fin ros av mum och dad :D

på kvällen så träffades ngra i klassen och satte oss i paradiset och grillade
johan hade med sig sin gitarr
myys

bilder från dagen kommer, jag lovar

idag då
så vaknade jag av att pappa ´kom in
vi skulle till DK
gött
vi körde till helsingborg
pappa fixade en väska åt de
och vi fick gratisbiljett över
hoppade på båten
köpte det vi skulle ha
4 flak öl, vin, martini och jag fick cider :D
nu sitter jag här och käkar pan pizza
ikväll ska vi ännu en gång träffas klassen
fast nu ska alla vara med I hope

LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0