13 juni - ny design

BLÄÄÄ
hjälp?

eftersom att jag typ suger på att göra om min blogg
så blir det bara lite bild och färg ändring på den, hah
men iallafall så här blev resultatet :)
ville få den lite med sommrig, men vet inte om jag lyckades så bra x)

aja, idag ska jag kanske träffa Sandra!
kommer sakna sakna sakna henne när jag åker
så bajs
nu är det 4 dagar kvar om ni undrar, hihih
måste börja packa idag, för imorgon fyller min kära pappa 50 hela år
så då bär det av till Gbg för att fira med släckten där + sandra :)
sen så på söndag ska jag till snöstorp för att säga hejdå till moster och mina födelsedagspengar I hope, för jag skulle tydligen få det i euro så att jag inte skulle shoppa upp det här hemma! för jag är ju bäst på sånt.

nu ska jag ut och kolla hur det går för grabbarna som fixat våran dörr/vägg
jag har kanske inte nämt det
men våran garagedörr (sån stor som man öppnar på båda sidorna, kunde köra in bilar och skit, ja ni fattar)
det är iallafall borta och nu sitter det där en skitsnygg dörr och så håller de på att bygga en vägg, har inte haft en vägg där på typ 2 dar nu hahah jag tycker att det är bra, för man får in så mycket ljus :D


LOVE anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0