2 juni - premiär dopp på brottet

tjaa

kom nyss hem ifrån skolan
vi fick sluta tidigare :D
eller rättare sakt hoppa över son och svenskan :)
göttmos (inte skolans)

dagen har varit chill
först hde vi mentorstimme i typ en kvart
sen bar det ner till brottet
där vi gick igenom hjärt och lung räddning av ngt slag
(jag böjd ganska mycket på mig själv med, kan man väll säga)
härligt med pemiär dopp på brottet iallafall, men blir nog inget mer där
tycker att det blir så äckligt med tiden :P
haha

nu väntar jag på att Sandra ska slutaaaa
så att vi kan åka in till stan
(fan tror att jag har lömt min moppehjälm hos Anne)

imorgon är det avslutningsmiddag för alla 9;orna
funfun!

LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0