2 juni - shopping

självklart när man kommer hem ifrån stan
har man händerna fulla med kassar

bara för att man fick månadspengen idag
suuuck, haha
men jag behövde det som jag köpte iaf
och jag är nöjd :)



två tubtoppar ifrån cubus
(jag kunde verkligen inte bestämma mig vilken fräga jag skulle ha, sådet blev båda hah)

ett par jätte söta shorts ifrån gina tricot


ett brun/guldigt armband ifrån H&M
(som jag har planerat att använda på middagen imorgon)


träffade även på massa sköna människor i stan (typ alla var i stan?!? varför Hallåå världens finaste väder!)
vi tog en fika med 2 av de
E och S mysmys :):)



Gyllenetider - när vi två blir en


LOVE anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0