4 juni - filip

filip filip filip
ja vad ska jag säga om dig
du har dina bra och dåliga perioder
men jag tror att hur du än gör eller försöker
så kommer det alltid finnas lite hat för mig i ditt hjärta
jag vet inte vad jag ska skriva
lovade att skriva ett inlägg om dig
haha
och jag är inte den som inte gör det jag lovat !
en sak är säkert
klassen hade inte varit samma om inte du funnits
och jag kommer nog aldrig glömma dig
du e alltid så himla korkad och du gör nästan alltid tvärt imot vad man ber dig att göra
du e ofta tjurig, och gör mig tjurig
du gillar kebab men du jobbar på en pizzeria?
du hatar att ha fel det är ofta
"allt jag säger är rätt, om inte så är det rätt ändå"
filip du är speciell på ditt egna lilla sätt
hoppas att du gillar inlägget !


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0