fredagenden 13:onde !

HEJ

jag har sån fobi för dessa dagar
fredagen den trettonde, shit
förra gången när jag flög hem från malta
så flög vi på detta datumet, fast i Juli då
men snacka om att jag var räddd
haha
blir väll till att stanna inne!

igår var det chill
klassen
förutom ngra
stack till min pappas lokal och parajade lite
vi beställe pizza med, sjukt gott hahaha
*love is in the air, nananan*
har sett sidor från folk som jag inte trodde fanns där innan
klassen har funnit varandra och nu när vi inte längre är klasskomisar
så håller vi iallafall kvar ordet kompis

vem vill gå i 9:an nu, ingen ingen! vem vill gå i 9:an nu ingen ingen ALLS!

LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0