malta

heeeej


sittter pa ett internetcafe nu med joss och amandra
jag har br'nt mig och vill inte vara i solen :(
det ar JATTE varmt har, vi gar och klagar pa varmen hela tiden
dumma oss, haha

idag har vi lite freetime och det ar gott
var pa comio igar varldens finaste stalle, jag saknar malta 2007
men 2008 kommer med att bli bra (y) dock lite motgangar.

for de som undrar sa kan ni INTE na mig just nu
jag var sa dum att jag rakade tappa mobilen i POOLEN 3dje dagen :(
sandra kommer skratta nar hon laser detta
(mobilen var en vecka gammal)
menmen, mamma och pappa skickar en tele sa ska jag fa ett maltesiskt nummer

hoppas att ni har det bra dar hemma
ses den 9onde!
hasta la vista

ps, det ar fester och discon HELA kvallarna och gatorna ar fulla av det, volla I like :)

heta maltakramar ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0