1 juli - långa dagar utan någon att krama om

Jag har en dröm
Jag har ett liv
en dröm om ett liv utan tårar


sitter och knarkar RMK låtar
har kollat repris på talang innan
moster hade spelat in det :)
gullig tjej som vann!

diggar låten

Natten var ung och jag var kung i stan.
Några promille i min kropp och allt var underbart.
Gick framåt på underlaget som gungade svagt,
men jag var tvungen att ta den sista natt bussen hem;
för tiden går fort när man har roligt,
klockan den tickar, trots och att det lockar att sitta vid groggar och drinkar,
var jag tvungen att dra,
så jag lunkade sakta, kom på att jag dumt nog;
kastade flera hundralappar..
Dagens drinkar är dråpligt dyra,
så nu hade jag nog druckit upp min månadshyra.

Så kom första tunnelbanan och jag rullade hem och blundade sen,
bland alla kuddar i min säng.
överlycklig för att få sova en skvätt,
och det var samma natt som jag lovade mig själv att jag ska sluta nu;
allt är katastroff, och jag ska, jag ska
aldrig mer förtära alkohol.


trött och go e jag
har överkottsenergi
men har ingen att ta ut det på
haha
kommer nog att bli en vild natt
så som jag brukar sova
Fest i grannens hus, kanske dra över dit och snacka med lite fyllogubbar? :D
moster och inge är däär
min lärare som har festen, eller hans flickvän rättare sakt
men det är alltid roligt att prata med folk som inte är helt nyktra, hah


NU ÄR DET JUNI, DET ÄR SOMMAR OCH JAG ÅKER OM 16 DAGAR !



RMK - Äkta kärlek
[jag letar och söker, ensam i mörkret,sitter å väntar tills känslan går över]



LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0