10 maj - danmark !

hejjjjj

pepp idag till tusen
jag gillart'

klockan ringde halv 8 imorse, jag och iss steg upp och gjorde oss iordning
sedan bar det av till tåget för att möta sophiee
nervösa som vi vaar
eller iss var mest haha
men allting gick enlit planerna
och vi kom hem med ca 40 flaskor (små som stora)
hade köpt till ganska många med :)))

dagen har varit allmän braaaa
haft skitkul med tjejerna i danmark
mycket skratt vill jag säg

ikväll kommer Jessica och Alle hit
vet inte vad som händer
men sandra måste dra vid halv 10 /:
illapernilla

men ska draa
morsningkorsning

föresten, förlåt för att det har varit dålig uppdatering
och för att det inte har kommit ut bild på hur mna ögon är nu
när jag är brunögd
men det kommer !!

Pink - if god was a dj


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0