11 maj - I just wanna use your love tonight

tjuddlie

sitter och käkar mig fet på godis från HEMMAKVÄLL som jag o pappa nyss var å köpte
gott äre iallafall :))

mysmys helg har det varit

igår kom jessica och alle hit efter att jag var i danmark
vi chillade och spelade spel, bakade paj och tog det lungt
idag gick vi upp runt halv 11 och gick dirre till solen
efter ca 3 timmar på min tomt
gick vi ner till stranen för att ta ett dopp !
årets första för min del
sen låt vi där i ngra timmar
känner att jag har brännt mig på ryggen och ansiktet
men det är bara göttt
ska ju tydligen bli dåligt väder i veckan
inget vi hoppas på
eftersom att jag fyller på på torsdag och då vill vi ha fint väder !!

nu sa jag sätta mig och skriva klart min svenska insändare *suck*


the outfield - your love
[You know I like my girls a little bit older]



LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0