12 maj - Stop making the eyes at me, I'll stop making the eyes at you

tralalla

inget att göra idag
cepe dag, make me happy
det är faktist min fördelsedag om 3 dagar ..

glass + sol = mys

imorgon är det tisdag
det menas lång och tråkig skoldag
fick reda på att vi ska förmodligen ut och rida på fredag
hahahah
kommer ju sitta fint
sen på fredag händer det grejoor, kan man la säg ! :D

jag måste börja tänka possetivt
sen så ska jag leta
hittaaa
och bli nöjd


känner mig leftover'
jag tror ni vet


imorgon är det en ny dag, men nya drömmar nya tankar fast med samma glada humör

arctic monkeys - i bet you look good on the dancefloor
[I don't know what ya looking for]



LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0