13 maj - Can't you hear you talk too loud?

heej

dagen har varit bra :)
träffade joss inne i stan, gick runt massa och shoppade lite :D
sen träffade vi sandra felicia och iss
och senare pontus och gabbe
mycket trevligt :)!
fick köpt ett linne och ett nagelck :)
bild kommer sen!

jag älskar dig joss

---------

dessa känslor går inte att förklara
känner mig bara usel
känns som att ni inte vill ha med mig mer att göra
jag hatar att jag känner såhär
ni ska ju vara mina bästa kompisar
likabra att få ut allting
jag orkar inte gå runt och känna såhär
jag fyller år om 2 dagar
och trodde att det skulle bli en skit rolig vecka innan allting
men vad blir det
en jävla skit vecka
känner bara för att börja storlipa
men håller allting inne
det är nästan ännu jobbigare

jag är ett andra val för er
och det får jag leva med

men det känns bara fel att vi inte kan göra saker tillsammans

hejdå oss
hej ni
FAN

the ceasars - jerk it out
[Cause it's easy once you know how it's done.You can't stop now.It's already begun]



LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0