14 maj - för när vi gått kommer ni sakna oss

tjuddilutti

kom nyss hem ifrån jysk :)
har varit med pappa och köpt lite grejs till på fredag!

som jag sa i skolan idag
nu har jar bara några timmar kvar i mitt 15:åriga liv
och det går åt att sitta här ?
trevligt liv man har
hahah

imorgon fyller jag då år
, det ska firas med en del av släkten
sen vet jag inte om sandra och iss ville komma med
hoppas på fina paket på morgonen :D
I can't wait
jag är som ett litet barn igen :))
älskar att få paket, yeey

det som har stått på önskelistan iår har varit :
systemkamera
wesc headset,
det lila
pengar 
pengar

och återligen pengar

måsta ha det inför maltaaa :)))
sen så kommer det säkert komma massa andra småsaker vid sidan om
inte ens säker på att jag kommer att få det jag önskar mig, men man hoppas ju

fattaru - festen e här
[i BRD jag står med en fet bergssprängare,pumpar hardcore,lämnar wannabes hängande]



LOVE anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0