22 maj - dåligt

hejsan alla

dåligt med uppdatering för min del
men jag har varit ute på hajk med klassen
idag och igår
kulk var det men jag orkar inte skriva något om det
för har inte sovit på hela natten så borde ta och göra det nu !

men imorgon så uppdaterar jag mer
och så kan jag berätta lite om hajken med klass 9-G :) och E

kan lägga till att jag var på Gekås med bästa idag
och fick inhandlat det mesta till Malta :D

PUSSSSS på det

bilder och allt sånt kommer när jag orkar
nu är det raka vägen till sängen för mig


"VI ÄR INTE FULLA VI HAR POLLEN ALERGII "

LOVE anna

Kommentarer
Postat av: Lea

ANNA RING MIG! 0768847914 eller 031-3380625

2008-05-23 @ 14:35:01
URL: http://linneaelvander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0