24 maj - göteborg

hejsan alla glada

igår tog jag tåget till gbg för att träffa mina kära malta-kompisar
igår så gick jag linnea lite på stan först och tog en fika
sen kom kristina med :)
på kvällen åkte vi till Henke
där vi senare träffade på lite folk
2 av de har jag för mig hette Gustav och Daniel
trevligttrevligt
kom hem vid 1 och då var det raka vägen till sängen


jag kristina och lea

idag så gick vi upp tidigt för att åka in till stan och shoppa
jag fick tag på en klänning till skolavslutningen, en tunika och ett par leggings
bilder på allt kommer när jag har kommit hem (på sön antagligen)
sen gick vi och käkade lunch med deeee bästaa från Malta
Olivia Kristina Henke Christoffer Lea och jag
lovelovelovelovelove
sen satt vi länge inne vid centrum och käkade glass och hade allmänt trevligt

nu har vi precis kommit hem till Lea och snart bjuds det på käk
ikväll vet jag inte vad vi ska göra
någon som vet något trevligt som händer i gbg så tell me

oasis - wondewall
[Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you]
 

LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0