26 maj -

hejsan

idag har det varit en ganska chill dag i skolan
höll i en gympa träning (y)
gick hyfsta bra hoppas jag

plugg äre som gäller nu
och imorgon med tror jag
får se om orken finns kvar
men arbetet ska ju in på ons
så det får väll bli som det blir

fick reda på i fre att jag kommer att höja mig i musiken
gött
VG där med nu
jag är ett VG barn, hatar det
tror att jag har 13 VG nu
och resten G

sen blir det joss på tor :)))
och kanske falkenberg eller gislaved i helgen!

gött mos
men jag väntar fortfarande på att ni ska höra av er, kanske inte kommer att hända
vad vet jag


green day - basket case


LOVE anna

Kommentarer
Postat av: oliven

asså anna, prata med mig ! ring mig eller vad som fucking helst ! jag älskar dig

2008-05-26 @ 23:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0