28 maj - norrman

jag älskar min morfar
även om han är norsk
och ja
min mamma är hel norsk
så ni kanske kan räkna ut
att jag då är halv-norsk
"haha"
jag är stolt över den jag är
även om jag fick veta i helgen av Lea
att norrmän har en tävlig
där de hoppar skidor
och så ska det försöka landa så högt upp i en gran som möjligt
det är typ som Australiensarna
som har "kast med liten dvärg"
(tur att du inte bor där Sandra, skämt och sidor)
de kan ju inte vara normala någon stans
men ändå så låter det lockande
skulle inte ni bara vilja vara bra på något så onödigt ?
hahaha
jag tycker att det låter skoj
och nästa gång jag åker för att hälsa på 100 släkten i norge
så ska jag banne mig fråga om de vet något om det
kul att hamna i en gran och inte komma ner
"livet som en ekorre"
näe fy vad jag babblar på
tyckte bara att det var lite skoj
nu har Anna kommit ut ur sitt skal

jag är stolt Svenne och Norrman

image100


LOVE anna

Kommentarer
Postat av: Olivia

hahah anna, du är så jävla sköön asså
^^

2008-05-28 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0