28 maj - pepp

god natt

eftersom att jag känner att jag inte har varit depp denna dagen
och att det har varit mestadels glada saker jag har skrivit om så tänkte jag inte förstöra detta
utan jag tänkte fortsätta vara pepp
och lägga in ett litet sött godnatt inlägg :)

så everybody
sov så gott
och dröm sött
(iss jag ska försöka att sova lite lugnrare)

jag älskar hästens sängen
så härligt med massage och upp & nerfällbara ben och ryggar (eller hur man förklarar)
det är väldigt bra att ha om man inte har något att göra med (y)


jag tror jag har kommit fram till att du är en idiot, nu måste jag bara intala mig själv det innan det går för långt



LOVE anna

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hej! :D ja det gör jag, men kolla på kategorin bloggdesign, för jag har ingen dator för tillfället..

2008-05-29 @ 08:37:30
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: iss

hahahaha jaa sov FÖRSIKTIGT

2008-05-29 @ 19:17:24
URL: http://iss.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0