28 maj - sol

hejsan

idag mår jag bättre och det är massa sol ute
det gillar vi (y)

skrev som sakt klart mitt arbete igår
om Konrad Adenauer och berlinmuren
illa så illa
för när jag precis var klar med det
så försvann ALLT
så jag fick sitta hela kvällen /natten med mamma och skriva om det
så jäkla typiskt !

aja, livet går vidare och idag är det bara 20 dagar kvar till malta :DD
ca 10 dagar kvar med klassen
lite sorgligt
men man får se det på den ljusa sidan
att jag äntligen har börjat att tycka om er :D haha

jag gillar att jag börjar att få mer komentarer nu, så bara ös på :))

(jag har inte varit hemma på ett tag, så har inte kunnat lägga upp bilder på mina inköpta grejer från gbg. Men det kommer jag lovar)

idag körde jag på shorts till skolan
trodde först att det skulle bli lite kallt
men inteinte, jätte skönt
jag och ebba sket i spanskan och satte oss och solade på skolgården
pusspådet
girltalk we like

I'm singel aaow rihgt now, and that's how I wanna be ;)

ut i solen och steeka nu

LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0