29 maj - solsolsol

härligthärligt väder ute :D
har solat sen jag kom hem
vid typ ..
em 1 kanske :)
fast har inte solat den sista halv timmen heller
blev för blåsigt

hoppas på att ha fått lite färg iaf
flygbiljetterna till malta har tydligen kommit :D
SKOJ
nere på 19 dagar nu
om jag inte har helt fel


snart kommer joss
om kanske en timma
ska snacka skit och köpa godis har jag bestämmt!
sen ska vi planera lite till Malta med
PUSS
<3


jag har jättejätte tråkigt just nu
ensam hääär i ett stort hus
vill inte kolla på tv heller
blir så osocialt
aja vi får se vad jag ska göra
tänker inte sitta här mer iallafall :D

toppen - vi vet hur det känns



LOVE anna

Kommentarer
Postat av: Jessi

svar: Tack så mycket :)

Visst är vädret underbart!

2008-05-30 @ 16:25:28
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0