31 maj - grattis

tjuu

igår åkte jag då till fbg
träffade chrille
vi gick och hyrde 2 filmer
run fatboy run
och någon annan som jag inte kommer på vad den hette ^^
men ingen höjdare varen
hah
när klockan blev 1 tror jaag så gick vi och la oss
var sjuukt trött
tydligen hade Ladd gått upp redan vid 11
men jag låg kvar till 1 halv 2 :D
sen fick vi hoppa över frullen
och käkade lunch ist

mitt tåg gick vid halv 3 sen kom mamma och hämtade mig på stationen :)
vi åkte till Anne
där vi har legat och solat resten utav dan
steekisar är vi
och mamma är otursmamma
hon hade söner annes glasögon innan och så tappat bort sin plånbok :(
haha men ikväll ska hon och jag mysa
vi ska cykla till pizzerian här
och sen kanske hyra film
I love my mum <3

nu vet jag inte riktgit vad jag ska göra
har sån lust att bara hoppa i en kall dusch!

hör av er folk
call
sms



Grattis kusin Sofie 25 år ! <3

LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0