4 maj - hemma

tjosan

ligger i sängen :)
härligt med bärbara datorer ibland (y)
jag är skit tröttt
fyyy
ska nog försöka att sova lite
sen måste jag skriva min träningsdagbok som ska in imorgon !

helgen har jag umgåts med folk som jag har saknar väldigt mycket !!
har varit chill helg
med vattenpipa
film
gottgott
och promenader
och mycket bra folk :)
jessica sandra ladd <3
jag har saknat er och det ska inte ta sån här läng tid innan vi ses igen säger jag bara !
 
igår gick vi och la oss 6
så jag är tröttttttttttttt
sov till typ 12
så nu ska jag lägga mig och försöka sova :)))
får väll se hur det går
haha


o
nce up on a time I was falling in love
but now I'm only falling apart



LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0