5 maj - Fighting on arrival, fighting for survival

Tjudiluttan

idag har varit en ganska övertrött dag för mig
och för de som känner mig vet att jag blir helt virrig och sprallig när jag blir övertrött
somnade inte förrens 2 halv 3 inatt så får väll skylla på det !
jag och Sandra skulle ha msn party all night, men jag gav upp x) hah

har tagit klassfoto idag med
+ enskilda
hoppas på att det blev bra (y)
jag bara älskar trädet på skolan som var bakom oss när vi fotades idag
ni kan ju tänka er hur fint det ser ut :)


image24

bilden visar ett träd som är snarlikt, vet inte vad det heter men ska ta reda på det :)


när jag kom hem efter skolan så hade jag fått ännu mera pengar att hämta ut på banken !
det är skitnajs
fick pengar av banken att hämta ut i fredes med :))
så jag är lite smått rik nu
men som pappa säger
"det ska gå till Malta"
så jag har väll inget val mer än att sparaa

imorgon är det matte nationella c-delen
inte roligt
så önska mig lycka till
jag suger på matteeee

fick reda på en rolig grej innan med :DDD can't wait

fyller år om 10 dagar
känn på den :))


bob marley - buffalo soldier
[in the heart of America]


LOVE anna

Kommentarer
Postat av: Lea

e det inte lite sent att ta skolfoto nu? :P haha . snart kommer du hiiit (L)

2008-05-05 @ 19:05:42
URL: http://linneaelvander.blogg.se
Postat av: Anna

svar : det är bara alla niorna tar ettvårfoto utomhus nu :) jaaa :DDD

2008-05-05 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0