7 maj - Min pappa var störst och starkast

hooooola

kom nyss hem ifrån stan och Ica
efterskolan så åkte jag och pappa in till stan, för jag skulle kolla linserna. Man gör tydligen det för att kolla så att all är ok (y)
köpte med så att jag har det för ett halvår. Sen så provade jag en brun lins på ena ögat och jag gillade det !
Så jag lämnade in ett par som de skulle färga åt mig
och imorgon ska jag in och hämta de
kommer nog bli great (y)
så kommer från och med nästa månad att bli brunögd :)

de dagarna som är kvar på veckan kommer nog att gå fort, vi har inga läxor och det är hur skönt som helst. Har alltid det annars ..

8 dagar kvar nu
yeah

black and white

ska ut i solen nuu
hur skönt som helst


snook - 1990 någonting
[Det var på den tiden jag kunde mörda för mina turtlesgubbar]


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0