8 maj - When you get what you want but not what you need

tjabbaaa

idag är jag glad :D
skolan var chilllldilll
första lektionen var bild
fick sitta ute och måla :)))
sen så hade vi biologi och matte
båda har vimed persson, så där fick vi gå hem och jobba
sen hade vi so
som vi också fick jobba med hemma
så jag ebba och sophie var hemma hos mig från typ halv 10 till kvart över ett
så vi stack till skolan och käkade
efter det så skulle vi ha projekttid
i 2 timmar
jag har tennis
men pallade inte gå, så jag satte mig ute med ebba ida izze och sanne å snackade massa skit
fick inte jobbat ngt, haha

efter skolan
åkte ja och iss in till stan :)
jag letade kläder till min födelsedag + skolavslutningen+shorts
hittade till födelsedagen iaf (y)
sen så var jag å hämtade mina bruna linser med
as coolt
känner inte igen mig i speglen, haha :D
kommer kanske bild på det senare :)

imorgon är det tjej middag med tjejerna i klassen hos sara
sen på lör bär det av till danmark
wich us luck

coldplay - fix you
[And I will try to fix you]



grattis till Sanna idag som blir 16 :)

LOVE anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp redbull och vodka på flaska!! as gott!

2008-05-09 @ 09:29:17
URL: http://Martinaolssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0