10 november

men tjaaaaaa
skolan idag då, sket i dansen för känner att jag inte mår så bra
gick endast till skolan för den jälva tursimen.. men e typ klar nu så det är gött :)
imorgon blir det nog ingen skola för min del, (hanna jag vet att du tänker jälva mes, haha)
butbut, jag mår helt enskelt inte bra! och då så stannar jag hemma för jag vill vara frisk till helgen!!!!
känner på mig redan nu hur bra den kommer att bli :)!
sen kan jag berätta att hanna sitter där hemma nu och "pluggar som ett djur" känner inte alla vibbarna eller?!
hahahaha
så jälva roligt jag hade åt mina sms igår eller, det gjorde fan min dag! lättlurade unge <3
mitt sääääärbarn 4 lajf <3333333333

hejhopp, jag orkar inte gå och deppa längre
ska ta tag i mig själv nu och rycka upp mig! sandra jag hoppas att du vet att jag inte hade klarat mig utan dig <3
nu ska jag återgå till tv:en, hoppas på en bra film ikväll som man kan somna gott till, ska be pappa göra lite varm-choklad med..



LOVE anna
-cry me a river
-build me a bridghe and get over it! /
ebbas sitat:) very clever girl
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Love <3 hade inte klarat mej utan dej heller!! <3

2008-11-14 @ 10:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0