13 november

hejsan i stugan, vackert väder idag inte sant? :)
gick till skolan vid 10 idag, missade bara spanskan och matten! :) fixade klart det sista med turismen med, wohoo
engelska boken är utläst, allting verkar flyta på bra alltså.
imorgon blir det att åka in till stan efter skolan med "hanna kan du inte stanna" haha, jag vill shoppa!!
även fast det kanske inte är det roligaste här i halmstad >< man får vara nöjd med det man har :)
jag känner på mig att denna helgen kommer bli nice! (läs:jättebraaaaaa)

sitter i vardagsrummet nu med mami,papi och självklart tussen! kollar på kingdom of heven
orlando blom är med, deeeegel! fast jag brukar inte gilla sånna filmer, den är typ som sagan om ringen :o tråktråktråk
ska nog hoppa in till mitt rum och kolla klart mamma mia ist :) låter mycket mer lockande! :D

ska vara lite social eller något!
sov så gott allesammans
en extra puss till kusinerna i Tallin <3




LOVE anna

Kommentarer
Postat av: Ella

nej men oj får man en extra puss i bloggen också ;) inte illa du ;) hoppas vi ses snart lillkusse <3

2008-11-19 @ 23:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0