13 november

hejhallååå
i tis blev det då ingen skola för mig, vara kalasskönt att bara sova ut :)
sandra kom till mig en stund efter hon hade varit i skolan <3
färgade mitt hår osv:) nice, tack bby
sen vid halv 7 åkte jag hanna micke johanna alexandra + deras mamma till bents bil!
där johanna alexandra josse markus krille några till skulle gå modevisning! haha det var roligt att se och jag tog massa bilder som ännu inte kommit in i min data, tss jag är inte alls seg eller så

igår vare då skola först, jobbigt med förkylning!! menmen, några från centern kom o hälsade på, gud vad trevligt asså :))))))))) näej, sen åkte jag och hanna hem till mig för att plugga, ja denna kära pluggningen. hade så mycket på spanskan tills idag att jag inte ville gå på den, hatare det.. sen när hanna åkt hem kom kära sandra till mig, vi kollade mamma mia och tog det lungt, i love you

nu åkte sandra nyss till skolan, eftersom att jag (inte) har någon spanska idag... hahahaha så stannar jag hemma
har sjukanmält mig, men ska nog dra dit senare till engelskan ändå, känns dumt att missa för mycket, sen har vi ju en rast på typ 3 timmar :o men tror jag måste jobba med turismen då, börjar halka lite efter!

roligt för er som läste hela, verkligen jätte skoj! nu ska jag gå och lägga mig och läsa ut min bok som jag halv somnade i igår, bara 30 sidor kvar nu.. way to go anna!!



Kommentarer
Postat av: Kusiinen

hörru bruuden nu får du sluta skippa skolan :O du måste ju lära dig lite och bli lika smart som mig ;) men nu måste jag kila ska till jobbet :D vi ses snart hoppas jag pusspusslove

2008-11-13 @ 10:45:02
Postat av: alex

Micke Bendt bil

2008-11-16 @ 15:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0