17 november

tjuuu
dåligt med inlägg i helgen jao menmen ibland känner man inte för det
i fre var jag och hanna på bio, myspys
och i lör var vi lite folk hos johanna, hm.. blev kanske lite mycket därja men gav alla ett gott skratt! tillochmed mig själv haha. tack för kvällen folk :)
sön spenderades lite åt plugg, senare kom snygg-sandra :) hade allmänta trevligt och hon sov här! lovely <3
skolan idag var väll nice, dansen för en gångs skull var riktigt rolig! sen skulle vi redovisa våra landskap på turismen, gick la sådär. kan ju inte göra något åt det nu ;)
nu väntar jag på sandraaaa, sen ska jag kolla igenom spanskan snart

min bby

Kommentarer
Postat av: Sandra

2008-11-18 @ 12:25:53
Postat av: sandra

oj, haha. LOVE youu (:<3

2008-11-18 @ 12:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0