18 november

It's coooooooooold now :((
fast nu är det inte långt kvar tills jag&kajsa sitter på ett plan till Marocko :D
sandra sov hos mig igår, mysigt som vanligt ;) haha fast vi somnade ganska sent, it was a bloody dangerus night
skolan var niiice, fick sluta vid halv 12 redan, säger man ju inte nej till!
jag och pillan stack till vallås-center med emil&shqiptar, hm.. smart? nej för när vi kommer in till stan så står vårn buss där, men självklart kör den iväg när vi springer till den, så vi gick vidare in till stan där bussen inte gick försen om en kvart! stannar inne på MCdonald för att hålla oss varma. Sen går vi ner mot österskans igen, tror ni inte att vi ses bussjävlen blinka ut precis när vi kommer? ååååh, sur jag blev eller, så satt och väntade i busskusen en kvart till! haha
aja, väl hemma käkade vi och värmde oss! pluggade spanska gjorde vi med, gött att ha det klart :)
började kolla på mamma mia med pappa innan med, men somnade! det var väldigt skönt, men nu har jag ju inte hunnit fixa engelskan!! ska till ActivTrafik imorgon så kommer inte ha någon tid på mig att plugga..
whateva, ska försöka göra klart den nu

hun. du vet att jag alltid finns här <3


 


Kommentarer
Postat av: sandra

älskar dig anna<3

2008-11-18 @ 22:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0