19 november

hej här sitter jag med skolböckerna upp i ansiktet
jobbigt med plugg, eller när man är efter!
imorgon är det
-spanska upg glosor + text
-engelska resension klar
fre
-geografiprov

och jag är typ klar med.. hm ingenting? engelskan börjar att bli klar, sen får jag sitta med spanskan (HATAR!!)
men jag får väll skylla på mitt lilla möte jag var på idag, 4 jävla timmar. usch fy!
handledarkurs på ActivTrafik, tur att karin höll i det så det blev lit eroligare iaf :) men nu är jag sjukt stressad med allting

sen är det jobbigt när man vet att ens bästa kompis inte mår bra och man vill bara springa dit!! Jag finns här för dig gumman och det blir snart bra igen ska du se <3

näe böckerna kväver mig nästan här, får väll sätta igång nu!

Kommentarer
Postat av: sandra

naw, gumms. fan va söt du är! :) joo, jag vet att det kmr bli bättre med tiden. jag är bara så jävla glad att du finns där för mig och lyssnar när jag behöver prata av mig<3

2008-11-20 @ 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0