2 november

halloween-fest igår dårå
jävligt mycket folk, mer än vad jag trodde skulle komma (= folk som inte kan hålla tyst om saker)
även om jag hade mina arga stunder så var kvällen i helhet jävligt lyckad
började med mina favorittjejer, dansade och söp! sen kom allt folk och stämningen var maxad.
jag har ingen uppfattning hur mycket folk som kom, men hela köket var fullt, vardagsrummet och vid matsalen.

när jag berättade för pappa vad som hade hänt slängde han ut sig:
bordet har gått sönder, "aja vi behöver ändå ett nytt bord där"
tavlan åkte i marken  " den kan vi bara limma ihop"
2 krukor gick sönder " vi har ju krukor här hemma så vi kan gössla med det"
"jag fattar att ni vill ha roligt och supa å allt det dära, men det är ganska omoget att ha sönder saker,jag som trodde att ni höll på att bli vuxna männsikor men aja gå in och ha kul nu allihop"
haha pappa är bäst!

efter vi hade varit hos mig så stack vi hem till borgman, stannade inte länge utan jag och hanna åkte hem, käkade mat och somnade gött :)

tack allihopa som kom och alla som hjälpte mig!
ni är bäst

(bilder kommer så fort jag har fått dem av johanna!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var kul kul kul

2008-11-02 @ 18:25:06
Postat av: Anonym

oj, glömde säga attde va från JOHANNA BÄST

2008-11-02 @ 18:25:34
Postat av: svar:

hahahah johanna du är för go, glömmer ALLTID att skriva att de e ifrån dig ;)

2008-11-02 @ 23:04:55
URL: http://array.blogg.se/
Postat av: jámnnika BÄST

hahhaha de va niice hos dig ääännaaa ;) wiiehooe i know u love me XOXO



okej ja fular mig :)))

2008-11-03 @ 13:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0