23 november

igår vare lördag & den blev niiiiiiice
först så träffades några i klassen i stan, gick till blue thai och käkade :))
massa prat & sånt, sen stack de flesta hem
jag johanna ebba och pernilla åkte till mig, fast när vi skulle dra  vidare till erik så åkte pernilla och ebba hem ist ;)
efter vi varit hos erik typ en kvart så drog vi till fredrik, mötte upp jannika + 5 pers till!
åkte dit, chilldillen! fast jannika o co var tvugna att dra :///
vid ett gick jag anton och pontus till erik igen där han och salo var. Jag skulle hem till hanna och sova men eftersom att hon var på lagfest så kom hon senare
vid 2 tiden gick jag anton A och salo hemåt, jag gick lite vilse hit och dit men hittade tillslut! :))
tack för lördagen folkz

idag har jag inte gjort någonting, vaknade hos hanna vid 1, åkte hem för hon skulle träna fotboll
sen har jag suttit och försökta fibbla med min scrapbook?!, blir en om malta 2008 :)


saknar man det inte.. :(

nu äre käk PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0