26 november

blev ett liten inlägg innan, tänker nog inte skriva mycket mer nu heller
träningen gick braa, de hade medlemsdag där idag! så fick massa saker gratis + träningen (y)
shaa-iikkiiing armar nu kan jag ju säga och säkert massa tärningsverk imorgon när vi ska vara på gymmet med klassen
wiihuuu
i mån var jag med the one and only sandra! massa mys vid tv:en och datan! haha fy henne som hade massa gottigheter med haha, bus lite med danile med, som inte kunde få igång guitarr hero :(
sleepade over där med, hamnade ju inte i säng sådär värst tidigt och vaknade ju inte heller sådär värst tidigt! haha springa till bussen, sen kul att man hade tappat sitt busskort med (yyy) verkligen jätte skoj, höll bara i 4 dagar till men ändå :@ aja blev till att köpa ett nytt på vägen hem
gick även och handlade för mammis med :)) kom hem med 2 fulla kassar, ganska duktigt gjort av mig
imorgon så kanske det blir fika med my x-classmate sophie :) mys hade de varit iaf, har mycket att ta igen där hih

klar med spanska nu, så gött att ha det gjort! nu kan jag somna med gott samvete
äntligen ska jag få sova i mitt rum inatt, varmaste rummet i hela huset! man måste gå runt med filt + raggsockar där inne men mitt rum är så jälva sköööönt, jag längtar
tänkte gå och hoppa in i en dusch nu, sen krypa ner i sängen med en bra film

pusspusspuss
my head is spinning, don't know where to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0