3 november

skooolan idag var väll okej, men jag gillar inte vädret!! kallt som in i
sommaren kan gärna få komma nu, typ malta ligger högst på mig önskelista
(+att jag får ta med mig de som jag vill och bara ha så jävla roligt)
men vi vet väll nog alla att det inte kommer att hända..
so back to reality-
på turismen fick man då sitta jämte the one and only JANNIKA
hahah man får sig några skratt då och dåååå
som tex.
"anna heter de landskapet skåne eller malmö?"
eller när hon målade en karta av uppland, så frågade jag vart hon hade stockholm, då visade det sig att hon hade målat av fel landskap x) hahaha
hon är smart<3

idag känns som en sån dag då du kommer hem och gör absolut ingenting.
(även fast jag gick lite i stan med hanna-snygg innan jag åkte hem)
kanske därför jag känner mig helt nere och påväg till att bli sjuk..
gick och la mig i soffan innan med min älskling, en filt och the hills. självklart somnade jag och när jag vaknade igen så var huset tomt. kul att bara lämna mig i sticket eller? ;)
nu är jag iallafall jätte trött och mår illa..
måste läst engelska boken med, som ska vara klar tills på torsdag tror jag.
hm jag har läst typ 100 sidor av 360, way to go anna (y)

snackade med nikki innan, jag saknar henne! hon får ju inte bara dra iväg sådära, men skönt att hon har haft det braaa :D tydligen har hon piercat tungan med, så får se hur det blev imorgon! (y)
 tror att det är as snyggt. god damn kvinnan blir ännu hetare, akta er killar! haha

nej slut pratat nu, känner att jag bara babblar på kul för er som läser :D
hihi
måste bara säga en sak till. att om ni inte har höra JOHANNA nysa så är det ett måste!!!! :D


LOVE anna

Kommentarer
Postat av: jannika

vet att jag e smartast :) bara o erkänna ;)

2008-11-03 @ 21:04:46
URL: http://jjnnika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0