30 november

1:a advent idag, mysigt
dagen har spenderats med pappa mestadels
efter att ha kommit hem vid 4 inatt så kommer han i halv 12 och väcker mig!! usch, käkade iaf god frukost tillsammans :)
sen åkte vi vidare in till stan, kollade i affärer (a) och gick runt lite på julskyltningen
gud det känns som att det var sommar typ förra veckan, tiden går fort och snart är jag i marocko :D

igår var jag med Hanna, öppet hus först sen drog vi vidare till kombihallen och kollade på någon cup :)
åkte hem till mig och käkade, sen hem till hanna igen för att göra oss iorodning
förfestade lite med hannas syster + kompis haha :D & självklart missade vi bussen ;)
men kom tillslut hem till timmy sen drog vi vidare till någon natta, även fast den festen var slut när vi kom fram haha
in till stan för att vänta på 30 bussen, gick upp mot stora torg! en massa jävla poliser
tydligen vare bombhot där så de hade spärrat av hela skiten och ingen hade fått dra därifrån
fast när vi kom så var det inte avspärrat längre men självklart så gick inte bussarna vida stora torg ändå
där sitter vi + 20 per som missar sista bussen hem, jälva piss HLT
aja hannas mamma fick komma och hämta oss, tur de
var hemma runt 4 tiden, gottsnack va

nu kanske jag ska dra mig in till stan igen :)
möta hanna&jannika and maybee sandra&viktoria
får se om jag ens orkar dra mig in, haha latmask jag veeeeeet


kysshejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0