4 november

idag har jag varit med nikkkiiiiiiiiiiiiiii
självklart skolan också, but thats not a big deal
först lagade självklart jag mat åt oss, gottt
sen tvingade mamma ut oss på promenad, gick till mormors grav.. jag saknar att inte ha dig här!!
somnade i soffan så tog moppen till ica och köpte choklad så vi kunde göra sånt godis med cornflakes, hihi
tog en till promenad till ica och köpte cola till pappa ahhh
sen har vi haft disco i min säng, och nu skulle vi ha valvaka med filip och fredrik
MEN.. alltid ett men
nikki har somnat hahahah
så lyckat (y)
ska nog gå och hoppa på henne sen när det börjar, mohaha jag är ond (ibland)
sovmorgon imon härligt härligt

take it chill. peace to the world eller något


tudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0