8 november

hallojdärja
dåligt med uppdatering här ser jag, hm jag har inte riktigt varit på humör för det
men jag kan berätta vad jag har gjort den senaste tiden:)!
tordag: skolan först, träffade sandra åkte in till stan och fikade på eh mys<3
sen åkte vi vidare till henne, snackade dampade och hade allmänt trevligt :) lite senare kom pappa och hämtade oss, sandra sov här! tack för en as mysig dag/kväll/natt bästis <3
fredag: seg dag i skolan, in till stan träffade nikki! åkte dirr hem till mig, lagade mat osv:) lite senare kom hanna och jenny! vi kollade idol och myste!
idag: ja vad händer idag NOTGHING för att en viss anna har gått och blivit sjuk,, mm roligt va
inte ett dugg, hade heldre varit sjuk i veckan, men det är sånt man får leva med! tur att jag har en bärbar data<3

nu ska jag gå och kolla lite tv och mysa i min stora säng


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0