9 november

grattis pappa på fars-dag!
idag har jag flängt runt som en dåre! även fast jag fortfarande e sjuk, men var gör man inte för släkten.
haha först fick pappa frukost på sängen, sen drog vi till farfar i göteborg, där farbror kusin och faster var :) käkade god tårta, första gången jag käkade något på 2 dagar(y) haha
sen vid 4 tiden åkte vi hem, då drog jag och mamma till snöstorp där morfar morbror moster + samo var :) mys där med, as god mat osv och nu sitter jag här
sovmogron imon för jag tränker inte gå på dansen, känner att jag ändå inte kan vara med! så lika bra att stanna hemma och sova ut:) morfar höll faktist med mig :D
sov gott allesammans..sweet dreams


jag gjorde fel, jag litade på dig och det gick tydligen inte.. ditt äckel
det som du tjallar runt är inte ens det som jag har sakt, det är en omvänd sanning..
jag vet att jag gjort fel som ens tog upp det med dig, massa jävla fel! allting som har hänt skyller jag på mig, inte på någon annan
hela mitt liv har jag gjort så jälva mycket fel och saker som man ångrar (en del skyller jag på alkoholen)
även om det inte e rätt
det har gått över 4månader, trodde detta var ute i luften nu
aldrig mer att jag vill ha något med er att göra! allting blev ett stort jävla misstag
sen så ska du din lilla idiot inte skriva sådär till min kompis, när du själv inte vet ett pisssssss
sen ska du inte skriva sådär till mig heller, jag kommer berätta varend ord! även om du inte kommer bry dig.
litar du på rykten? kom och snacka med mig istället, det är mig du ska vara sur på!!

jag känner mig som en jälva idiot själv just nu, har bara lust att gå ut och gräva min egna grav
och jag vet att många håller med mig..
du har mycket att förlåta mig för & jag vet inte om du vill/orkar osv
vet inte heller vad jag kan göra, känner mig helt meningslös


Kommentarer
Postat av: sandra

det kmr fixa sig, vi kan prata mer i morgon om du vill prata av dej?? <3

2008-11-10 @ 11:15:29
Postat av: svar:

I'm not so sure about that

mm, love <3

2008-11-10 @ 12:18:59
Postat av: sandra

okej, men ska vi ses mer efter vi vart i stan i morron? vi kan ju åka hem till dej eller mig if you want to <3

2008-11-10 @ 15:44:17
Postat av: Svar:

eftersom att jag inte ska till skolan imorgon så kan du bara komma hem till mig, ringer dig imorgon love <3

2008-11-10 @ 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0