11 oktober

lördag och klockan närmar sig sju.
jag har absolut gjort ingenting idag, jag och nikki gick upp vid halv 2
(efter att ha kollat på HSM1 på tv)
käkade frukost, sen hamnade vi i sängen igen.. och nu ligger nikki kvar medans jag sitter här!
igår så var jag först med nikki och ebba hos mig
gjorde iordning oss lite och förkrökade
stack sedan, mötte hanna och vi vandrade vidare till ica där vi mötte ngra killar
vi drog till sebbe där det var lite lagom folk
blev mer mot slutet och tydligen så skulle polisen komma så vi åkte därifrån
tack för kvällen allihops :)
idag ska jag ta det lungt!!!!!!!!
gött, första helgdagen på mer än 2 månader jag inte gör något, haha så det kan behövas :)
ni andra får ha en trevlig lördag caio

LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0