13 oktober

ännu en måndag som har rullat förbi & jag känner idag att jag inte har haft orken till någonting
även fast jag och nikki tog det lungt både lör och sön känns det som att jag måste sova!
knäppt
aja, idag på turismen så jobbade vi med landskap i sverige, vi fick varsitt som vi skulle jobba med
och självklart så fick jag något som jag aldrig har hört innan, gästrikland?!!!
men det blir ju skoj..
 måste pluggaa, har samhäll tills imorgon. inte så mycket dock så det blir nog bra

nu vet jag varför jag aldrig kan bestämma mig om saker och varför jag har sån beslutsångest!
min MAMMA hade det
herregud
hon fyller år i januari & vi ska resa utomlands för hon vill inte fira det hemma
jag tror att vi har kollat upp varenda land som finns att flyga till, iallafall alla kontinenter..
thailand,barzilien,filipinerna,new york, london.paris,egypten,kanarieöarna,österrike,italien,malaysia,kina u name it !!!
men nu kanske hon har bestämt sig, let's hope so

ha en fortsatt trevlig dag folkz
LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0