19 oktober

hejochhå
inte haft tid för att blogga inte haft orken
trevligt helg, chill fredag fest lördag :)


just nu känns allt jobbigt, det blir jobbigt när man får någon så nära in på livet när man alltid har varit ensam innan
men det är ju inte hela livet detta <3
föresten, du tror att du kan göra vad du vill va? förstöra för andra bryr du dig inte om.. allting ska alltid vara bra för dig
sorry men du är inte min vän
jag nästan hatar dig just nu, vi kan väll säga "kompisar" men jag känner inte dig längre
vänner gör inte så som du gör, jag vet hur du är mot andra med
hur jävla dåligt du har behandlat de, folk som har varit mina bästa vänner har blivit sjukt sårade av dig
jag kan räknas med där
behövde skriva av mig
de funkar inte att allting e på ditt vilkor gumman
lev med det

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0