20 oktober

oj förra inlägget var ju inte så glatt
aja ingen behöver ta åt sig, kännde att jag var tvungen att skriva av mig
ny dag och nya krafter!
idag på dansen fick vi lära oss lite swing! haha det var ganska roligt, fast jag och hanna är nog de dåligaste som finns
men jag tar ju inte denna dansen på allvar ändå :)!
Annars var dagen som vanligt, fick lite trevligt sällskap av Viktor på hemvägen :)
imorgon ska jag till moster efter skolan, make some money
sen ska jag plugga på matte-provet!! bluääää
menmen!
tänka possetivt nu
höstlovet närmar sig och jag har nästan helt fullbokat
kommer bli så jävla roligt :)))))

nej nu ska jag återgå till pluggingen!
LOVE anna


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0