23 oktober

hejhejhallåååååå
hänt lite saker hit och dit, kan dra det kortfattat
  • kollat high school musical 3 (premiärdagen)
  • vi körde på en person med bussen, och jag skrek  AKTA!!!
  • mamma körde på min moppe med bilen :)
  • mamma skulle fixa med  soppa i mixer och tror ni inte allting flyger ut, mums.
  • hanna har pluggat här
  • nikki har sovigt över
  • jag har bara tagit det luuuuungt & pluggat lite kanske


ja det var nog det mesta, kan kanske ha glömt något hit och dit!
nu ska jag gå och duscha, sen bädda sängen.
det är alltid skönast att ligga i en helt nybäddad säng
soooo freshyy'
matte prov imorgon, så inte braaaa
aja, break a leg


nattis allesammans
TUDELS


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0