26 oktober

lovlovlovlovlovLOV
så härliiiiiiiiiigt
igår var jag hanna och emelie hos johanna!
chilla-drack mest med hennes syrra kusin och kompis, sen kom nikki och jannika med!
vid ett tiden GICK jag och nikki hem! haha
imorgon drar jag och hanna till DK, the fabiolus one :)
någon som vill med eller ha något? tell me
lovet är ganska fullspeckat nu ;)
så nice
längtar till nästa helg, då jävlar säger jag bara :D hahaha
mhmhmhmh-m kanske tellar er senare
men nu ska jag gå och göra något mer viktigt i mitt liv, undra vad det kan vara?!
ajaa hoppas att alla får ett bra lov !!

LOVE anna

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

åh jag vill också ha lov :)

2008-10-26 @ 21:04:53
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhhh kommer bli lyckad Torsdag sen fredag och LÖRDAG!!

2008-10-28 @ 00:24:42
Postat av: Anonym

som vanligt glömmer jag, FRÅN JOHANNA

2008-10-28 @ 01:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0