29 oktober

kort&gott inlägg förra gången
här kommer lite upd.
i sön sov jag hos hanna! hon färgade mitt hår, I'm brown again sen kom johanna med :)
vi planerade mestadels för lördagen, kommer bli så nice!!!!!!!!!
i mån var jag och hanna busiga, åkte till dk och köpte en massa gootttttt sen gick vi runt lite i helsingborg med :)
på kvällen sov jag hos sandra i åled :) var massa mys
prat promenad film gottgott ansiktsmask <3
sen igår var jag med kaaaajsa :D

nu håller jag på att göra mig iordning, in till stan med fina flickor och kolla på lite halloween kostymer
något förslag på vad man klä ut sig till? :s
måste komma på 2 olika med!!! uuuäää
sen får vi se vad kvällen leder till.. blir kanske lungt eftersom att
torsdag fredag och lördag inte kommer att bli det ;)
mohaha, gud vad jag längtar!

snart går bussen, måste göra mig färdig,


tudels

Kommentarer
Postat av: jannika

tors -fre-lör kmr bli så fett :D:D

2008-10-29 @ 15:24:03
URL: http://jjnnika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0