5 oktober

hejsan everybody allihopa!!
som sakt dålig uppdatering om helgen, men jag har inte orkat...
var då hos Kajsa i fredags, klassfest + lite annat folk med:) tack för allt kajsa, du är brabrabrabra
jag sov över där och vid 12 tiden stack jag in till stan, träffade Nikki och Emelie.
gick runt lite och sen hem till nikki, fick kanelbullar :D bara för att det var kanelbullens dag :) mums!
sen drog jag hem och joss kom till mig <3
jag orkade egenteligen inte göra något på kvällen, hade blivit lite för mycket för mig på fredagen
men vid 7 tiden åkte vi till Kakka, förfestade lite med trevligttrevligt folk:)
sen drog vi in till stan, träffade några
vi drog vidare till Erik i söndrum, stötte på mina homies från förra helgen, hahaha
men vi orkade inte vara där så stack till Vendela, där massa roligt folk var :)
sen gick jag och joss hem, vi måste ha gått minst 1 min alltså, duktigt (y)
tack allihopa för helgen, även om jag inte var så pepp på lördagen så hade jag ruuligt

bilder dyker nog upp senare :)

stupid us.. men varför bryr ni er?
everybody makes mistages

LOVE anna

Kommentarer
Postat av: jannika

sååå rättt anna ! ;)

2008-10-05 @ 20:06:17
URL: http://jjnnika.blogg.se/
Postat av: IZABELLA

Tack (:

Jag har varit i Kroatien massor av gånger min morfar bor där så. Men bilden är från 2007 men var där i år med:)

2008-10-06 @ 21:07:41
URL: http://izabellastaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0