8 oktober

tjabba
igår var vi med skolan på gallberget, gick 5 hela kilometer
det var lite jobbigt
och sen så när jag kom hem tjatade hanna på mig att vi skulle ut och springa, så off we go
träningsvärk idag kan jag ju säga, haha
sen på kvällen skulle vi in till stan och kolla bio
men hanna klanten glömmer självklart sitt CSN kort, å sen får vi inte rabatt på den bion vi ville se
så vi satte oss vid nissan och käkade popkorn!
vi är bäst på att roa oss själva!
sen mötte vi upp nikki och vi gick till hemköp å köpte en kladdkaka, mums
skrattade åt hanna som ramlade på en cola-burk hahaha
det var lite skojskoj
 
idag har jag inte gjort så mycket, chill dag i skolan
nikki är här nu och vi ska snart in till stan!
imorgon ska jag möta pernilla vid biblan 11, skönt med sovmorgon, eller egentligen har vi spanska vid tio över 8, men aldrig att jag tänker vänta på skolan i 3 timmar, haha
de andra börjat vid 12, menmen. Ska ju vara med på den dära utbildningsmässan..
käk på teatern sen iaf (;

lite uppdatering där ja, kändes som det behövdes ;)


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0