jannika är smart och johanna är as cool

jag diggar inte min överskrift, vet inte varför jag använder den...
hehehe
idag är det första oktober, läskigt
2 månader till julafton..
snö, kallt, paket, vinterskor, tjockisjackor, snögubbar, pepparkakor, julgranar, tomtar
ja man kan rabbla upp en hel del!
idag är det pluggning för mig
spanska prov imorgon och jag kan inte ett piss. fyyyyyy
på fre är det också geografi prov, men jag ska inte klaga
borde återgå till arbetet igen
fy uch blä
hej dålig uppdatering

Kommentarer
Postat av: Anonym

snacka om att jag diggar din överskrift

asnajjs ju!

2008-10-01 @ 20:34:58
Postat av: Anonym

SOM VANLIGT, glömmer jag ju fan alltid att skriva att det var från bästaste johanna snygg

2008-10-01 @ 20:35:34
Postat av: jannika

jag diggar oxå din överskrift

2008-10-01 @ 21:49:06
URL: http://jjnnika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0